Mitt i veckan

Lugn ledig dag hemma idag :) 

Vaknade i matt att det spö regna och mullra fruktansvärt över huset , vet inte om det va det Tyra vaknade av för mitt i allt muller vaknade hon och va jätte ledsen så hon fick komma till oss och somnade tyvärr inte om direkt utan tog ca 1 h innan snuttan somnade ... 
Och det gjorde att morgon blev inte mycket med då Tuwis kom in och väckte nigningar Tyris vid 10.15 ... Ooops :) 

Annars blev det tvättning idag innan jobbdax igen.. Klippte gräset och trippa hela tomten hann jag oxå då mogge kom hem Straxt innan 15 :) 
Pappa och Gun kom även över på fika och bus med kidsen :) mysigt med "sommar" fika i värmen på altanen !!

Straxt efter som åkte hem så hann jag duscha och lägga Tuwis innan Vickan kom och förgyllde min kväll med lite rosé och ett glatt humör ! 
Blev en mysig kväll på nya altanen med massa skratt, allvar och snack med en helt underbar tjej ❤️
Tack för ikväll ❤️

Nu sängen i morgon fritids, dagis och jobb 

Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0