Trevlig fredag

Gårdagen började inte jätte roligt :( vaknade vid 06.00 av världens magsmärtor:/
Hata är starka ord men fä saker verkligen hatar jag och det är Bla .min mage och min jävla sjukdom! 
Den förstör så mycket och får mig att bli ledsen och frustrerad usch!
Mogge fick lönna Tuwis i skolan då jag inte klara av att slå på benen! 
När Tyra slog upp sina blå vid 9.10 så va det bara att hämta henne och vi myste i soffan innan frulle ❤️
Efter smärtstillande så blev magen lugnare och smärtan började klinga av tack och lov så Tyra och jag va ute och lekte och njöt av vädret innan vi gick och hämtade storasyster i skolan och därefter en glass i gräset :) 

På kvällen var vi bort bjuda till Vickan och Daniel :) mycket trevligt ! 
Jätte god mat och såsen Vickan hade gjort var fantastisk god, mumma 😀❤️
Tack snälla ni för en lyckat och trevlig kväll så smids planer ;) 

Idag ska jag jobba mogge är igång och sågar och bygger för fullt! Känns så där att åka och jobba faktiskt :( 
Men men 

Ha en kanon lördag !

Bild på mina älskade tjejer igår ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0