Alla ❤️- Dag

Alla ❤️-dag idag & även alla ❤️-barns dag.. Jag älskar dessa tre så otroligt mycket och är så tacksam att dom finns i mitt liv❤️kärleken till mina barn likaså min underbara man är obeskrivlig.. Är så lyckligt lottad som har er❤️❤️





Det är även som sagt Alla Hjärtebarns Dag idag! Så mycket känslor kring allt bubblar här hemma!

Det är tufft att ALLTID ha detta i närmaste minnet! Tankarna kommer upp när man minst anar det och när man verkligen inte orkar gråta lr tänka på det ❤️ 

Detta vi har gått/går igenom  har format oss till dom vi är i dag! 

Allt små skit, oviktiga små saker är inte värt att bråka om! Släpp finns värre saker!!


Att vi har vår krigare hos oss idag är vi tacksamma över och det är pga att så mycket forskning har gjorts och teknik mm har gått framåt!


Men mer forskning behövs och mer pengar!

Denna dag skänker vi några kronor till barnhjärtan!


Skänk du med, redan idag!!


Klicka på länken och hjälp fler barnhjärtan att klappa 


Tack!!


http://egeninsamling.hjart-lungfonden.se/fundraisers/kampen-tyra-2/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0