Vår helg

Ja denna helg vet jag inte hur många gånger jag har fått laddat min mobil efter vårt inslag i Östnytt i fredags! 

Bara överösta av massa positiva saker mycket kärlek och värme har vi fått o får och allt gör att vi orkar kämpa ännu mer! För vi ger oss inte och vi kommer kämpa tills vi känner att det är "rätt"!

Igår lördag var vi bjuda hem till pappa & Gun! Middag o mello ❤️ Och älskade lillebror var där! Och Tyra ville att han skulle nya blöjan, tvätta henne mm men Robin var inte så sugen på blöjan iaf kan ja lova ;) och Tyra säger ju Robin nu och även alla andra namn så hon visar tydligt vem och vad hon vill att någon eller hon ska göra ❤️ Helt fantastiskt! 
Underbart för henne och kunna göra sig förstådd och förklara vad hon vill, underbara unge❤️
Morfar och Tyra gick ut o gunga o busa en stund efter maten medans Tuwis och Gun gjorde fruktsallad till fika, mumma ❤️

Mello då, ingen hitt kan ja ju säga! Vilka skit låtar ,eller? 

Mer än så har jag inte o säga om det! Men igår kväll somnade Tyra gott i Ekängen så hon gick sova kvar och vi fick hem en trött Tuwis som somnade i bilen ❤️ Snuttan!

Idag har vi inte heller gjort mycket bäddat rent, tvättat, förberett för veckan vart och stor handlat och bara njutit av dagen!

Jag har läst iof 150 sidor o boken oxå och jag vill inte sluta vill bara läsa mer och mer den är såååå bra😍

Nu myser jag o mannen framför film så ska återgå ❤️


PS: nu börjar vårt lilla sovrum bli klart snart snart 😍 så duktig min man ❤️
Och lampan är nu uppe som vi klicka hem för läääänge sedan som bara väntat på att få komma upp 😍



Puss på er 



Kommentarer
Postat av: Maria

Det var ett jättefint inslag. Tyra är sa söt och sa full med energi, det är svart att tro att hon egentligen är sjuk.

2015-02-17 @ 11:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0