Kärleken till ens jobb

Nu har den "vanliga" vardagen kommit igång för oss igen! Och det är både skönt och tufft i början! 
Igår va först passet på världens bästa jobb och det va ett hektiskt pass med massa lycka o glädje. 
När vi väl kom hem på eftermiddagen så var hela familjen Behrendtz trötta. Tyra somna kl 18.45, Tuwis läste jag saga för redan vid 19.00 och efter det somnade jag en stund brevid henne och vaknade till vid 20.00'och förflyttade mig till soffan och somna direkt och Mogge väckte mig vid midnatt för att förflytta mig igen till sängen :)Och sedan sov vi till 07.15 underbart... 
Lämna Tuwis i skolan och sedan mötte vi upp pappa på Tyras dagis vid 10.45 för han skulle hjälpa till att ställa in Tyras rullator, tack❤️
Och  i samband med det så hade jag ett viktigt möte med personalen och chefen för verksamheten! Om en hel del saker som hänt runt oss och liknande ! Sedan gasade jag mot jobbet och att verkligen trivas på ett jobb och åka till jobbet med lycka och glädjen är en sådan skön och härlig känsla! Och få så enormt mycket bra och positiv feedback av patienter känns så underbart i hjärtat ❤️

Nu ligger jag i soffan efter ett kvälls pass på jobbet. Imorgon blir jag tyvärr hemma och vabbar då Tyris är sjuk:( genom förkyld och feber .. Stackars liten ! 

Snart sängen,ögonen går i kors ..

Godnatt på er 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0