Sjuker

Nu har turen kommit till mig :( vaknade igår och va totalt genom förkyld, ont i kroppen, kallsvettig och började dagen med panodil! Detta ville jag verkligen inte :( vilk juh jobba!
Fick ta beslutet att vara henna och kurera mig så ja förhoppningsvis kan jobba imorgon kväll ..
Igår kväll mådde jag sämre o extrem huvudvärk kom och snoret bara rann usch mådde skit! 
Men har nu vilat och hoppas hoppas innerligt att jag mår bättre. Ligger fortfarande i sängen så har inte riktigt känt efter ! 

Men även idag blir det en dag med mycket vila för att kurera mig!
Vila, vila, vila o panodil är botet mot detta !!! 

Ha en toppen lördag alla 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0