Fredagen

Natten men Aston gick jätte bra :) vi vakna vid 8.00 av Tyra som inte ville sova mer :) 
Tuwis ville ta en snabb promenad med Aston så hon gick en sväng runt lekparken på baksidan och en liten bit runt vårt hus så han fick kissa och hon va så stolt att gå själv med honom ❤️

Efter frulle och bus gjorde vi oss iordning för att lönna Aston och för att ta en trip till stan.. Det blev Bosses glass bar till Tuwis förtjusning och sedan fick 200kvm ett besök och vi löpte Muuto knoppar tre stycken som nu pryder hallen så fint .. Nu är projekt all helt klar :) 


Ikväll har jag vart ute med tjejerna på yellow fellow.. Mat och god dryck! Mycket tjatter och skratt som alltid ! 
Lyckad tjej kväll.. Tack brudar ❤️




Precis hemkommen till ett städat och fint hem och mogge och jag ska se på film ❤️

Godnatt på er 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0