Dagen före midsommar

Idag jobbar mogge halv dag :) lycka och skönt för alla :) 
Mogge han iof bara hem så drog han igen med släp och rensa och slängde massa skräp :) 
Skönt och bli av med alla gamla dörrar som vi fortfarande inte vart slängt efter vi bytte alla dörrar i huset för 1 vecka sedan :) 
Och som föresten blev sjukt bra och vi är super nöjda! Snart ska hallen få ett lyft oxå:) (mina impuls saker) hahaha

Just nu sitter jag och stora älsklingen i köket och myser med lite lunch medans den lille sover ❤️
Annars idag har jag städat och dukat inför morgondagen!

I em drar jag och Tuwis och inhandlar inför middagen imorgon och bakning! 
Jag ska göra den traditonella midsommar/jordgubbs tårtan till dagen och ska även göra midsommar cupecakes till kvällen  :) smaskens!
Så hinner troligen inte blogga ikväll, tyvärr! 

Igår kväll så kollade vi (mogge & jag) på Fifty Shades of grey :) hihi 
Mogge såg dock inte lika mycket fram emot den som jag.. Och betyget han gav var inte så högt :/ trälig Karl 😉 hihi

Nehe återgå till sysslor

Ha en bra dag 

PS: en av presenterna till Tyras resurs 




Kommentarer
Postat av: Louise

Vad fin tavla!! <3

2015-06-18 @ 14:11:42
URL: http://louisewellander.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0