Kortis 😉

Hinner en liten kortis att slänga in ett i lägg! 

Eftermiddags så var jag o Tuwis på maxi och kan säga att vi var inte ensamna .. Shit va folk! 
Men vi fick all mat inhandlad och östgötska jordgubbar (svindyra) men men midsommar en gång om året 😉 och då ska det fasan vara östgötska lr iaf svenska jordgubbar på tårtan !

Efter maxi fick bolaget ett besök och där fick vi stå i kö för att komma in, gick som tur va snabbt och jag visste vad vi skulle ha så lika snabbt ut :) 

Väl hemma blev det middag, bakning förberedelse inför morgon dagen, duschning av båda kids och sedan nu hamna vi i soffan och slö glor på en film Unbroken med Angelina Jolie som regissör :) 

Imorgon görs tårtan och cupecaksen innan vi gasar ut mot Ekängen och midsommarfirande!

Min fina klong L med midsommar blommor 

Bara gästerna som saknas 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0