Smultronstället efter Dr Svensson

Tyra har sedan i söndags haft feber och vart krasslig och hängig inte alls vart sig lik :( hon äter dåligt annars men dessa dagar har det vart extremt svårt att få i henne något! 
Men hon har drukigt rikligt så det är bra !
Idag vände det, hon har ätit bättre än tidigare dagar och febern är borta sedan 1 dygn och hon är sig själv igen :) 
Mogge var o hämtade henne idag och tog me  Tyra till jobbet eftersom jag o Tuwis skulle till dockor Anders svensson!
Pga att vår bil var i lämnad på verkstad (tona rutorna) så fick jag och Tuwis ta bussen! Innan besöket hann vi me en runda på stan :) hittade en tröja till mig på Gina och en tröja på H&M till Tuwis ! 
Blev även en kaffe för mig o en glass till Tuwis ❤️
Besöket hos Barnlökare Anders Svensson kändes tryggt och bra och man vart väl omhändertagen både Tuwis och mamma :) 
Han tror att Tuwis har magkatarr och ska få medicin och återbesök v.34 för ytterligare kontroller ! Allt detta som hänt senaste åren har satt spår i oss alla och Tuwis har haft det jobbigt och hon är en känslig liten tjej ❤️älskade älskade unge ❤️❤️

Efter det hämtade Tyra och mogge oss med bilen som hade fått sig ett snyggt face lyft :) vi begav oss mot Söderköping och smultronstället :) vi var inte ensamna kan ja lova och vi satt inne då det blåste :) lika gott som alltid men shit va stora dom är man lär sig aldrig :/ 

Nu ikväll har vi mysit framför film! Mogge jobbar ju går på semester om ca 2 veckor ååå vad vi längtar:)

Nehe krypa ner hos mannen och se film två fast i sängen nu :) 

God natt på er 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0