Söndag

Söndag va det ja, och mogge jobbar sista veckan innan semester och som vi längtar kan ja lova:) som vi längtar efter att bara lediga alla fyra tillsammans ❤️

I natt vaknade Tyra vid 05 så hon fick komma och lägga sig hos oss! Tror ni ungen ville somna om? Mm vid 06.30, skrutta :) och sedan vaknade jag panik vid 10.15 och resten av familjen sov som stockar! 

Solen lyste och det va så varmt så idag blev det äntligen frukost på altan! 

Frammåt lunch följde vi me Ebba och hennes familj till svartåfors för bad men så fort vi kom dit blev det molnigt och började blåsa storm men vi va envisa och satt kvar och frös ett tag innan vi bestämde oss för att åka hemmåt :) Ebba o Tuwis lekte en stund hemma hos Ebba efter det:) 

Nu ikväll har vi klippt gräs och fixat och donat inför veckan! 

Imorgon får vi se vad dagen erbjuder 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0