Åter på jobbet

Onsdag idag och äntligen åter på jobbet.. Och det var lugnt idag och det va skönt mjukstart för magen :) och vi hann med saker som var skönt o ha gjort ! 
Och jobbet blommar för fullt med nya arrangemang. Våren är på väg 🌱 underbart... 




Igår var kidsen hos sis och klippte sig! Tuwa klippte av håret ca 2dm åkte av.. Skönt och håret fick helt nytt liv och likaså Tyra fick några cm kortare! Tack snälla ❤️




På kvällen var vi på Habliteringen med hela familjen: mamma, pappa, Gun och kina och även Tyras resurs på dagis och såklar mogge o jag! Info om cp-skada, info om spasisitet i musklerna, olika hjälpmedel och lite info för våra nära om vår/Tyras träning och vad vi gör när vi är på hab! Och sedan satte vi upp mål som vi ska hjälpas åt att få Tyra att nå! Mycket viktigt för Tyras framtid❤️ Tack snälla för att ni kom o deltog❤️
Imorgon ska vi åter till hab o intensiv träning 9-12 😰 full rulle 

Nu greys o mys i soffan, mogge är i lokalen o duschar 😉 han gör mig snart sällskap❤️ 

Ha en toppen onsdag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0