Jobb & mello mys

Gårdagens morgon blev lite stressig kan ja säga! Jag skulle jobba och brukar gå upp vid 05.25 men vakna med ett ryck 06.35.. Panik! Men shit vad snabbt jah gjorde mig iordning och kom iväg... 
Kl:07.02 stämplar jag in på jobbet... Oki jag gasa som en idiot men va sen är det värsta jag vet, och speciellt till jobbet! Men men jag hann och ingen skada skedd.. 

Dagen annars igår var mycket mammor o mycket bebisar så mycket att pyssla med! 
Här hemma hade pappa & Gun vart och pappa hade rensat vår ventilation i badrummet:) skönt nu är den ren och vi kan fortsätta bygga badrum:) igår tätskikta mogge oxå så en bra bit på väg är vi:) skönt!

Jag kom hem vid ca 15.30 igår och tog med mig Tuwis till maxi för att komplettera lite inför middag o mello mys ❤️
Blev tacos igår till middag mogges favorit (not) så honom köpte vi pulled pork till :) alla glada o nöjda! 
Efter middag begav vi oss hela familjen ut till lokalen för duschning :) Tyra tyckte det va väldigt skoj sitta på golvet o plaska i vattnet med stora syster ❤️ Kom in lagom för lite bus o mys innan mello drog igång! Och självklart var hela familjen samlad! Tyra var helt lyrisk över att ha popcorn skålen i knät❤️ Och dansa till varje låt❤️
Lagom när alla bidragen va slut så fick hon somna sött i sängen och Tuwis hann vi bara borsta tänderna på så däcka hon i soffan ❤️

Men en sak är säker att rätt låt vann iaf!
Hejja Måns, det kommer gå bra i Wien i Maj 👏

Nu kaffe och snart iväg på jobb ikväll

Ha en bra söndag alla 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0