LEMO

Idag på ledig dag ringer klockan 06.50 för upp o hoppa, min kropp sa igentligen bara Zzzzz, trött. Men stora hjärtat ska till skolan och lilla hjärtat till Habliteringen för träning med LEMO!

Första gången vi var med(tidigare har Tyras resurs gått) 
Men vi tränga gång och resning! Och Tyra fick mycket beröm! Hon är stadig och kan hitta balansen i gången om hon tappar den! Hon är väldigt stark tjej ❤️ 
Så mellan 9-12 tränade vi med 30 min fika paus! Puh tufft för dom små men roligt för blir mer lek än träning för dom!
Duktig tjej ❤️

Just nu sitter jag i solen med en kopp kaffe och Tyra sover och Tuwa har Saga här så dom leker med barbies!
Härligt!

Hoppas ni alla haft en bra torsdag 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0