Torsdag

Torsdag redan, vart tar dagarna vägen ??? 

Idag va det klockan som ringde vid 05.15 igen upp i hoppa! Men i dag var det sååå tungt.. Ögonen ville verkligen inte vakna :/ men in o göra sig iordning och sedan väcka Tuwa som skulle till lmorgon fritids! 
Och det första hon säger är; imorgon är det fredag och då fyller jag år:) gullunge ❤️ 
Idag är det nog ingen på skolan/fritids som missat att hon fyller imorgon ! Hihi 

Men jobb då kort pass idag då jah från 12-16.30 hade utbildning! Ekoxen var det på o blev bjuden på lunch o fika:) 
Efter det stress hem för att pussa på kidsen, hälsa på svärmor och sedan dra igen på Hjjärtebarns möte! Under tiden vi var där var även rörmokaren här o montera fixturen till toan :) så mogge kan gipsa igen o bygga lite innam kakling:) 

Nu ligger jag i sängen efter present inskagning, förbereda inför frulle på sängen till vår 7 åring! 
Klockan ringer 05.00 imorgon för sång o paket till födelsedagsbarnet 🎈 
Så dax att sova 

Godnatt 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0