Egentid med lillsnutta

Idag höll jag Tyra hemma och planen var att sova iaf till 8.00 som hon brukar.. Men icke 05.50 slog hon upp ögonen är stora syster sprang o dundra ner för trappen:( men hon lyckades nog somna eller slumra till iaf för det blev tyst fram till 7.00 och då hämtade jag henne till min säng och där låg vi och myste fram till 8.30 :) mysigt ❤️
Sedan har dagen gått i ett :) lek och bus och massa mys och lite glass på det ;) 
Och under timmen Tyra sov gav jag mig på att klipps gräset och det gick kanon :) 

Idag var även Tuwa o sjukhuset och lämnade lite blodprov. Vi måste ha svar på vad det är med hennes mage.. Då prover nu och läkar träff på måndag ! Se vad det visar :/ 

Imorgon drar vi på mino trip till Habo o våra bästa ❤️ Tyra och Lykke ska återförenas❤️ underbart ❤️

Nu ligger vi i hop kurade i hörnet på soffan o kollar på tv* mys med närhet * 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0