9 år som förlovade

Mycket nu i november :) 

Idag för 9 år sedan förlovade vi oss, jag och min stora kärlek!
Efter 4 år tillsammans blev det en ring på fingret sedan tog det ytterligare många år innan gifte mål❤️
9 år det är lång tid :) 9 år av både upp och motgångar... 
Men kärleken är starkare än någonsin ❤️

Idag har vi verkligen haft en mysig familje dag, sovmorgon och mys i sängen som sedan blev frulle och renböddning av sängarna!
Efter det gick vi ut och latja och lekte i den lilla snön som kommit :) det va kallt och kul❤️ Kom in och barnen fick varm oboy och smörgås medans vi gjorde oss iordning för att ta ett varv på ikano för inhandling av kläder till Tuwis och mogge inför lördag och min 30 års fest, wihoo längtar :) 
På kvällen åkte vi till Charlie som imorgon blir 6 år, grattis mosters älskling ❤️ 
Blev paket och firande :)

Nu sitter jag o min man i soffan och väntar på att Beck ska börja :) 

Imorgon ska ha pröva jobba och hoppas verkligen magen håller nu orkar jag inte me den mer:/ så håll tummarna :) 

Hoppas ni alla haft en bra helg för jg har haft en alldeles fantastisk helg ❤️








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0