Helg

Ja helgen är här och planen var mysig familje kväll igår men vid middag som bjöds på hasselbackspotatis, fläskfilé med kantarell sås så kom min crohns och hälsade på så jag satt på toan i ca 2,5 h och hade ont och fick lite små panik :( 
Efter tradolan och vila så började det slappa så jag sov igenom kvällen, vaknade till vid 23.30 och umgicks lite med min man innan jag kröp ner i sängen igen.. Och slog upp mina blå vid kl:09 imorse då Tyra vakna o ropade på oss.. Efter mys i sängen hela familjen så blev det frulle innan jag började ta tag i tvätt,städ o bäddningen ... 

Vid 14 tiden drog mogge o barnen till ljungsbro för lite umgänge med holma och kids:) medans jag skulle ha inredningsparty ... Mycket folk kom :) 
Och väldigt fina saker så blev en del inköpt ;) älskar't:) 
Fick även en liten present utan fin vän Mia .. En ren så fin som nu står i fönstret :) tack vännen ❤️😘
Och tack ALLA som kom, jätte trevligt o mysigt ❤️

På kvällen fick vi besök utav familjen Lundin, vi åt pizza ihop och varför ses man inte oftare❤️Helt underbara människor oh kidsen har så kul med varann! 
Dom åkte hem för en stund sedan och nu ligger vi i soffan och bara slappar.. Kidsen sover och snart vi med :)
Imorgon är det fars dag och det blir självklart Ekängen en sväng ❤️ 

Nu mys med mannen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0