Liknande dagar

Dagarna flyter lite ihop, när man har ont om vart annat. 
Ännu har jag ej lyckats få i mig något mat.. Allt går rakt igenom o smärtar så fort magen får något att jobba me :( 
Men i allt tråkigt så får man styla lite hemma:) 
Idag kom en rumsgran in och förgyller matrummet så fint 😍😍 
Imorgon tänkte jag on jag är i skick att ja skulle få ner lite hyacinter och amaryllis!
1 vecka kvar till 1 advent, känns overkligt 😁


Idag i skolan har Tuwis tagit vaccin spruta! Det hade gått jätte bra och hon visade glatt upp stick stället när jag hämtade henne och sa :
- mamma, det gjorde inte ett dugg ont, ja skulle kunna ta en spruta imorgon me :) 
Duktig tjej❤️❤️stolt mamma 😍


Nu fortsätter vila i soffan och bara ta sig mod till att försök få i någon föda :/ 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0