VAB

Idag har jag vart hemma med Tyra! Då det fortfarande går magsjuka på dagis och Tyra bör ej gå det så lit det att man får puzzla ihop dagarna lite! Imorgon är det mogge som ska vabba:) 
Tyra sov till 9.30 imorse så skönt :) och efter det tog vi en mysig frulle innan vi tog tag i dagens sysslor; bädda rent i alla sängar, hänga in tvätt och även tvätta ett antal maskiner!
Vi tig även fram adventsljusstakarna och  satte upp dom så nu är det även redo att bli advent hos oss me..

Eftermiddagen spenderade vi stallet med ridskola för Tuwis och även teori!
Tyra och mogge var med och tittade idag:) Tyra är lite små reserverad mot hästarna på nära håll men går jätte bra på långt håll:) älskade unge ❤️
Tuwis red som en stjärna som vanligt! Serpentinbågar var det idag och hon va såååå duktigt :) våran duktiga ridtjej:)

Nu ligger vi soffa i slappar snart tajm för sängen :) 

Så ja säger godnatt 

Idag bäddade jag vår säng med min nya filt jag fick bör jag fyllde!
Pia Wallén 
Älskar den 😍



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas er frånvaro här inte betyder något allvarligt. Jag hoppas allt är bra och att nu haft en bra jul och nyår och bra start på det nya året. Kram

2016-01-25 @ 00:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0