Vår vecka

Denna vecka har gått långsamt men vart så skön då jag fått ledig alla dagar utom tisdag :) 

I onsdags var det ridskola och Tuwa är så himla duktig. Jag hjälper henne upp och sedan går jag upp på läktaren och hon rider själv .. Så stolt mamma kan ja lova.. 
Ridning mellan 16-17 och från 17.15-18.30 är det handboll på det var bara gasa vidare till nästa aktivitet :) 
Äntligen en sport med boll tycker pappa :) 

Idag har vi vart hos mamma på fika och lek med kusin Charlie :) 

Nu ligger vi i soffan framför hela Sverige bakar:)
Imorgon jobb igen och även hela helgen.. 

Puss på er 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0