På rätt plats

Igår va det jobb fredag, och det gjorde vi kan ja lova ... Vi kom till en avdelning full med födande kvinnor ❤️

Blev ett par förlossningar och den sista förlossningen den dagen kommer jag nog aldrig glömma !
För dom orden den kvinnan/nyblivna mamman sa till mig gick rakt in i hjärtat ❤️
Ord som är så stora och värmer ens hjärta så sjukt mycket och gör att jag verkligen återigen är på rätt ställe ❤️

Efter jobbet va det bar att gasa hemmåt och hämta kidsen och göra iordning Tuwis då hon skulle på kalas hos en kompis i klassen :) och vi skylle under tiden åka på en husvisning så blev lite stressigt men man hinner till allt :)

Kvällen blev lugn,mys framför fångarna på fortet och sedan somnade vi alla i soffan och vaknade 00.30 :) hihi

Nu är mogge och jobbar och jag plockar  innan jag ska åka och jobba :) 

Ha en trevlig lördag❤️

Mitt stora ❤️ på väg på gårdagens kalas 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0