Stress dag

Igår va det stress hela dagen kändes det som! 

På jobbet va jag ej ute i vården igår utan jag satt hela dagen och planerade vår stora klinikfest :)
Mycket att tänka på, mycket att planera mycket att göra så det tar sin lilla tid! Men kul är det :) 

Direkt efter jobbet så va det bara att gasa och hämta Tuwis som var i skogen med fritids och sedan gasa vidare mot ridskolan.. 
Dör fick Tuwis en ny häst , en häst som hon aldrig ridingt innan ! Men det fick bra:) 
Vi gick in i ridhuset och fick hjälpa dom upp sedan sa Åsa (ridläraren) att föräldrar går upp på läktaren och så rider barnen själva :) 
Tuwis blev lite orolig men det fick hur bra som helst. Hon är så himla duktig och har utvecklas så mycket på hästryggen :) 
Jätte imponerad är jag då dom skritta i slalom, trava över bommar helt själva :) duktig tjej ❤️

Efter 1h i stallet va det fort hemma igen där vi mötte svärmor som skulle va barnvakt och mogge och jag for i väg på föräldrarmöte i skolan... 
Mycket att ta in men lärorikt och nyttigt :) 

Idag är det studiedag och vi får se vad vi hittar på :) 

Ha en toppen torsdag 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0