Lääääänge sen nu

Nu va det väldigt länge sedan jag skrev, hinner inte riktigt med.. Full rulle hela dagarna och kvällarna vill man bara umgås och njuta av familjen.. 
Men iaf hänt en hel del sedan sist ;) 
Jag har äntligen kommit igång med träningen.. 4 veckor nu och vågen visar -5kg hittills .. Wihoo löpningen fungerar 2km hittills och grymt nöjd för att vara jag som ALDRIG sprungit o hela mitt liv.. 
Älsklingen min köpte nya löparskor till mig med bra sulor för mina hälsporrar.. Hoppas mitt knä håller me men hittills känns det väldigt bra:) 

Vi har haft CPUP mätning på BUH med Tyra och både Arbetsteraphut, sjukgymnast o logoped var mycket nöjda med Tyras utveckling och framsteg :) och hon har ju utvecklats så mycket ... Hon är ett sådant mirakel! 
Nu går hon upp helt själv i kanan op dagis. Tre trappsteg upp :) hon är fantastisk och visar sådan energi, envishet, vilja :) grymma unge ❤️

Tuwis låg sjuk hela påsklovet :( influensa  blev det 39 graders feber i 4 dagae😰 hosta, ont i halsen .. Pluttan blev inget roligt påsklov men hon hann iaf få påskkärring och på påskdisco på skolan innan bassillerna kom :(
Denna vecka som gått har mogge legat sjuk 40 graders feber i 4 dagar och idag är det "bara"38grader med Treo i kroppen! Han har vart väldigt dålig, legat hela veckan .. Nu hoppas vi verkligen att varken jag lr Tyra blir sjuka.. Håll tummarna 

Nu ligger vi i soffan Tuwis o jag framför let's dance efter en 3 km promenad i spåret efter middagen :) skönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0