Helgen

Denna helg har innehållt allt man kan tänka sig.. 
Fredagen började med mys morgon med mitt lilla hjärta innan dagis och ja skull mot jobb och börja räkna ner jobbhelgen! 
Blev inte direkt en lugn fredagskväll på jobbet utan raka motsatsen och likaså på lördagen!
Familjen stod o väntade på mig efter jobbet utanför, mysigt och bli hämtad 😍 vi åkte mot träsket för kolla läget och sedan mot maxi för lite inhandling och komplettering :)
Lördags kvällen bjöd på god mat, röd vin, glada barn och arga barn .. 
Tyra fick lördags mys framför mello innan hon började grina ihop o vs trött medans Tuwis la sig när vi la oss vid 23,00.
Idag söndag vaknade både jag och mogge med världens huvudvärk mogge e bättre men min är fortfarande kvar...!så nu ska ja sova o hoppas på att den e bättre imorgon! 

Sov gott alla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0