I corren

Igår den 13/2-16 var vi i en stort artikel i vår lokal tidning corren!
Dom var här i torsdags och intervjuade oss om hela vår resa!
Trodde dock inte att artikeln skulle bli så stor! Men va glad jag/vi blev när den va så stor!

Artikeln var så bra, tuff att läsa och mycket känslor men det viktiga kom fram och den blev bra! 
Vi är mycket nöjda ! 
Vi önskar vara att US kan kliva fram och ta sitt ansvar! Jag kommer inte ge mig förens jag är nöjd! 
Dom ska inte komma undan då dom har förstört Tyras liv för alltid!



Länken till artikeln:   http://mobil.corren.se/nyheter/linkoping/de-har-forstort-hennes-liv-for-alltid-om4018902.aspx





Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hej Sofia!
Vilken artikel om er lilla flicka! Vilken kämpe och vilket fantastiskt barn! När jag fick se dig i tidningen så kände jag igen dig från förlossningen. Jag födde själv en liten flicka den 19 oktober och kommer ihåg att du var med då när våran lilla Alma kom till världen. Jag hoppas att ni får upprättelse för det här hemska som de gjort och att er fina lilla flicka får leva ett bra liv! Hon ser ju helt fantastiskt ut. Allt gott till dig och din familj! Kramar

2016-02-15 @ 20:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0