Intervjuade

Dagen har gått i ett... 

Förmiddagen bestod utav mys me Tyra och sedan iväg till skolan för möte med styras lärare samt fritidspersonal! Tuwa blev överlycklig när hon såg oss på skolgården och alla hennes kompisar sprang me :)
Första ens tjejen sa va :- oj, Tuwa va ni två är lika :) och Tuwa sträckte på sig och blev stolt ;)
När läraren kom erbjöd en annan lärare att ta Tyra en stund men Tyra backade lite men då fick Tuwa och tre kompisar följa med så dom satt och målade medans jag hade samtal.. 
Fröknarna blev helt charmad utav  Tyra, och tjejerna målade hjärtan o klippte ut och gav till Tyra! Hon blev så bea omhändertagen under tiden 😍
Efter skola va det hem och dax för lunch  för kl 13 skulle tidningen corren komma för intervju! Om vår resa mm så förhoppningsvis kommer artikeln ut nästa vecka ;) 

Nu sängen imorgon är det läkarmöte med neurolog, blandade känslor om men säger så... Avskyr det .. 

Godnatt 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0