Nu är media inkopplat

Idag har corren.se fått nys om vår anmälan och vår/Tyras resa och historia!

Allt ligger på corren.se och deras första sida!

Kom lite som en chock att det har "kommit" ut då jag m/vi inte hade någon aning om detta! 
Planen för mig va att självklart gå ut me detta men att göra det om ca 1 månad då det förhoppningsvis skulle va lite lugnare runt om och allt jobba skulle lägga sig men men vi tar det nu!
Detta är en vårdskandal som INTE ska tystas ner och det är något ja ska kämpa för! 
Tyra ska få upprättelse för det hon har gått igenom ska fasan ingen behöva genomgå !

Läs här: http://mobil.corren.se/nyheter/linkoping/us-nonchalerade-foraldrars-oro-barnet-skadades-for-livet-om4014198.aspx




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0