Tuwis 8 år

Idag är det ingen vanlig dag, idag är det vår Tuwis 8 års dag, hurra hurra hurra 🎈

Idag för 8 år sedan var vi helt ovetande om att det var dagen vi äntligen skulle få  träffa vår efterlängtade dotter❤️
Dagen började med ett besök på förlossningen pga studie jag var med i!
Ctg visade att Tuwis inte mådde jätte bra i magen, hennes hjärtljud va låga så det vi trodde bara skulle va en kontroll med en spruta (studie) blev en igångsättningen ist då läkarna ville att hon skulle komma ut! 
Kl 11.00 gjorde dom amniotomi på mig, allt gick väldigt fort! Och i det skedet gick hennes hjärtljud upp till normala igen! 
Förlossningen började rätt omgående. Från att inte ha en enda sammandragning kom dom tätare och jag öppnade mig fort! 
Kl:18.00 började jag krysta aktivt och kl:18.47 föddes en helt perfekt liten tjej ❤️ 
Och mogge och jag vart lyckligast i hela världen! 
Denna lilla tjej hade feber 38 grader när hon föddes troligen därför hon inte mådde bra i magen så blev 2 dygn observation på special BB innan vi fick komma hem med vår efterlängtade dotter ❤️
Och allt detta va 8 år sedan, det har gått så otroligt fort och är lycklig att få vara hennes mamma❤️ 

Stort grattis min älskade klocka dotter på din födelsedag❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0