Dan före dan före doppare dagen

Ja 2 dagar kvar tills julafton och det är hur mycket som helst kvar att göra, ska nu på dagen åka in till stan och inhandla dom sista 2 klapparna.. TIll bror och Leffan... Har ingen anning om vad ja ska köpa..Men men hoppas vi hittar nått iaf..

Ja ja.. Ikväll ska jag göra köttbullar för ett helt kompani känns det som och efter det ska ja ställa mig och koka skinka.. hmmm skojigt värre, Men idag är ju sista dagen man har tid.
Imorgon är vi bort bjudna till Nettan & Annie på uppesittarkväll som vanligt och bara längtar det är så mysigt.. Kommer bli skoj och se om hennes mage har vuxit nått...*ler*
Och sen efter det så är det ju julafton och sedan juldagen och då kommer det folk hit. Mogges mamma, syster kanske, bror med tjej!
Och sedan på Annandagen så kommer mamma, petra, martin & Leffan så fullt hus här och där imellan så ska ja försöka hinna träffa min släkt me.. Farmor & Farfar som är nere från Blomstermåla..Så vi får se hur ja ska puzzlar ihop det..Kommer bli stressig men men huvudtaken är ju att julafton är lugn för då är vi hemma i Ekängen hos pappa& Gun...

Näää nu ska ja göra iordning mig för att sedan hämta lille bror och gå på stan..

Ha en underbar dag

Pössar




Kommentarer
Postat av: Mia

Ja snickers blev jätte goda! =) God jul på er med! Kramar

2008-12-23 @ 16:22:59
URL: http://miasunderverk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0