Jippi Snööööö

Hihiihihih givk verkligen upp med ett leende i morse kl: 8.00... Gick upp och gjorde lite frukost åt mig och lill snupra medans pappa Mogge låg kvar i sängen... Sjusovare.. :D

Sen så åkte mogge te Maxi för att köpa vax för att vi ska på stan sedan och han vill inte ha keps på sig.. Men han kom oxå hem med en pulka... hihiihi skit skoj!!!

Så vi gjorde oss iordning och jag såg verkligen fram emot att få åka lite pulka med snuttan..
På med långkalsingar, vantar, halstud och full påklädnat på Tuwis sedan i pulkan och ut.. Hihiihihihhiih Fy tusan va skoj det va...Tuwa älksade det verkligen!!
Så vi tog en sväng i spåret 2,5 km åkte lite backar och hade en allmänt skön och mysig förmiddag...
Sedan hem och käka lunch och nu ska lilla snuttan sova lite middag sedan bär det av till stan där vi ska köpa födelsedags present till min bror som fyller på tisdag och lite julklappar som är kvar till min familj...

Här kommer lite bilder från våran snöiga och mysiga förmiddag..



Tuwis vid frukosten








La Familja


Får va bra för tillfället ska in och mysa lite med min älskade familj...
Ha en toppen bra fredag

PS: Glöm inte bort IDOL finalen ikväll..

Pössar på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm Oboy till frukost.... Det är inte bra för ngn. Starta dagen med att chocka kroppen med socker??

2008-12-12 @ 22:23:26
Postat av: Sofia

och??? vem är du??

2008-12-12 @ 23:00:53
URL: http://karleksbarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du skriver att vill gå ner i vikt, å så dricker ni oboy till frukost... Tyckte bara det såg lite märkligt ut...

2008-12-15 @ 14:49:32
Postat av: Sofia

ja men måste det va just ja som dricker...??? Men ett glass oboy då och då skadar inte eller har ja fel?? Men fegt och inte visa sitt namn....

2008-12-17 @ 01:07:53
URL: http://karleksbarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej sorry att du tog det så hårt! Du har säkert rätt det e nog nyttigt att dricka oboy, säkert jag som missuppfattat!! Tycker iaf att du har en ruskigt söt dotter!

2008-12-17 @ 22:11:21
Postat av: Annie

Haha! Snygg mogges mössa är:-)

2008-12-18 @ 13:35:15
Postat av: Sofia

nää det är ingen som har sagt att oboy är nyttigt men ett glas då o då är det farligt kanske?? Herregud.. varför ens lägga ner energi på detta..Skit i vad alla andra gör.. Men tack min doter är helt underbar!!

2008-12-22 @ 11:59:28
URL: http://karleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0