Juuuuul

Japp har vart och tränat idag,, Kände mig inte riktigt toppen i kroppen.. När jag väl började så kändes det tungt och ja jag vet inte.. Känndes inte riktigt bra så det vart ändå en ganska hårt pass,,, Körde 22 min på crossen körde fram till 3 km..Sen vart det mage som vanligt men körde lite tyngre än vanligt och sist men inte minst vart det lite ben.. Och sedan stretcha!!!
Ja ja hoppas på att jag år bättre i kroppen imorgon.. Va kanske att jag ätit dåligt i helgen... Kanske kanske inte!! ???

Igår så hämtade vi hem granen och pyntade den och la alla julklappar under... Det vart en hel del.. *ler* Det va så mysigt och få pynta granen.. Så nu ä det riktig jul stämning här hemma..
Shiva älskar granen speciellt kulorna och Tuwis med för den delen går fram lite snyggt i gå stolen och drar ner kulorna.. Hihihhihi men vadå hon måste ju få lära sig att inte röra.. Och bara att vi har sagt det idag så verkar hon redan förstå.. Duktig flicka!!


Nu ligger mina älsklingar i baden och jag sitter här som vanligt ska snart slappa lite,,Lääääängtar..


Bye så länge







Tuwas Ängel och Hjärta som hon fått av sim snälla Mormor på Hjärtat står det
" Babys first Christmas"

Kommentarer
Postat av: Frida och Pricken

Va fin! Nu blev jag också jättesugen, måste hämta hem granen omedelbart!

2008-12-15 @ 21:53:31
URL: http://fridaochpricken.blogspot.com/
Postat av: Sofia

hihihihi det är mysigt

2008-12-15 @ 23:25:22
URL: http://karleksbarn.blogg.se/
Postat av: Marina

Va fint det va! trivs ni bra i nya hemmet? kram Marina

2008-12-16 @ 12:13:48
URL: http://marre10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0