Tränat..

Är precis hemkommen efter ett träningspass på gymmet, gick bättre att träna idag än sist... MNe faaan efter ca 15 min på crossen så får ja såååå jävla ont i fötterna.. Vad beror det på  nån som vet???
Men vart bara 22 min på crossen idag, men körde i högt tempo,, Dåligt av mig igentligen och bara köra 22 min men men.. Körde mage ordentligt och både insida lår och ut sida.. Lårframsida... Skönr och köra ben tycker ja...
Skulle ge mig på röv maskinen me men det fattade ja inte så väntar tills ja tränar me fia igen så får hon visa mig.. hahhaha så världelös.. hihihhhi

Nää ska nu hoppa in i duschen sedan Maxi tror ja det blir.. Börjar bli lite små hungrig...

Inlägg senare kanske...


Pössar ¨så länge..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, tur att du lät rumpmaskinen vara...Jag fastnade ju i den första gången :P

Måste träna snart :)

Längtar till nyår också,

för vi är väl fortfarande välkomna :)?

2008-12-19 @ 22:54:24
URL: http://fiuten.blogspot.com
Postat av: Sofia

ja så klart ni är.. ska bli skoj och fira den me er... mmm den där rump maskinen ja fattade inget.. hahaha måste träna tillsammans snart...Tränat mycket i veckan eller??

2008-12-20 @ 12:54:54
URL: http://karleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0