Info Om Mig

Tio första

Första bästa kompis: Måste va min baby Mogge
Första bil: Jag har ingen egen, Men vi  har köpt en volvo V40
Första kärlek: Robert Polstam
Första husdjur: Moa, en bordercollie
Första semester: Som ja kommer igåg, va det nog Dalarna
Första jobb: Carestell
Första köpta skiva: Backstreet Boys
Första piercing: Näsan
Första konsert:Backstreet Boys

Nio senaste

Senaste alkoholdrycken:
Bacardi Razz
Senaste bilfärd: Nyligen för 1 h sedan
Senaste filmen du såg: Whos your daddy 
Senast ringda telefonsamtal: Till Pappa
Senaste bubbelbadet: Hmm några veckor sen
Senaste spelade CD: Ja du hmm kommer inte riktigt igåg..
Senaste kyss: Igårkväll
Senaste gången du grät: Igår
Senaste måltiden: Pasta & Köttfärssås i em

Åtta har du någonsin

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej.
Blivit arresterad: Njee
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej
Fastnat med blicken i någons urringning: Nopp
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
Haft ett one night stand: Mmm
Busringt till någon: Självklart

Sju saker du har på dig

1. Strumpor
2. Trosor
3. MjukisByxor.
4. Ett svart linne
5. BH
6. Förlovningsringen?
7. Hmm.. halsband.. ?

Sex saker du har gjort idag

1
.Ätit frukost
2.Gått en promenad 
3. Handlat
4. Lagatmat
5. Tvättat
6. Bytt MÅNGA blöjor :)  

5 favoritsaker utan rangordning


1. Min Dotter
2. Datorn
3. Sängen
4. Solen
5. Min Karl

4 personer du kan berätta allt för

Mogge
Mamma
Milla
Pappa

3 val

Blått eller rött: Rött
Sommar eller vinter: Sommar
Choklad eller chips: Choklad

2 saker att göra innan du dör


Åker till Usa och förhoppnigs vis ser mina barn gifta sig och få barnbarn

En sak du ångrar

Att jag inte sattsa på skolan


Fyra personer du vill ska göra samma blogginlägg:

Fia
Frida
Jennie
Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0