Rea

Japp idag har jag vart på stan med Gun, dfet va verkligen länge sedan man va på "stan" nu när man har barn så är det smidigare och skönare att åka till Ikano.. Och framför allt så är det gratis parkering.. I stan nu så har dom tydligen högt priset 15:-/3h... Det är ju svin dyrt.. Tycker ja iaf..
Men vart en tur på stan som sagt.. Svin kallt va det oxå.. Jag letade framför allt efter en ny snuttis till Tuwa för vi har tappat en så har tyvörr bara en kvar.. Men man behöver ju tvätta dom me imellan åt så nu är det lite svårt för om den inte hinner torka ordentligt.. Men jag hittade ingen,tyvärr.. Men ska leta lite hårdare nån annan dag.. Men gick det på Lindex och där är det ju farligt och gå ner .. Finns ju såå mycket fina kläder till bebisar och underkläder tycker ja iaf.. Jag hittade ett underklädes set.. Oranget.. Lite snyggt så där..Billigt va det me... 69.90:- för BH:n och ybka 39.90:- för trosorna.. Det av dom väl värda va!!??  Tänkte mest till sommaren när man är brun då kan det va riktigt snygg men orange på en brun kropp.. Och som tur va så finns både BH och trosor i min storlek annars när man väl hittar nått så finns det ju inte i ens storlek.. Men ja hade turen... :D Då var ja glad...

Sen åkte vi och hämtade Morfar (min pappa) på jobbet och åkte sedan till Forex och växlade till Baht.. För dom åker ju snart.. Och sedan bar det av till Ekängen.. Där vi åt mat och Tuwis sov middag.. För sova vill hon ju inte göra speciellt ofta.. Vill titta och va me hela tiden..
Sen busade vi..
Får se hur mycket dom kommer sakna Tuwis när dom är i Thailand...

Nää nu sover lill sessan och vi ska ata en skönt bad tillsammans och sedan sak vi titta på Sex and the city filmen.. Vi har inte sett den ännu men nu så..

Så ha en underbar Måndags kväll...




Mina nya underkäder








                                                                                                                                                                                                 


                                                                                                                                                                                                    /Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0