Tuwis rum

Japp nu sover våran lilla sessa i eget rum, det är ganska skönt faktiskt.. Vi behöver inte tassa in viska och va så tysta som vi kan.. Utan nu kan vi prata med varann när vi går och lägger oss.. Fast ibland saknar jag henne så mycket, saknar att höra hennes andetag.. Men men hon måste ju bli självständig oxå... Skönt för oss alla...

Här kommer lite bilder på en del av hennes rum som vi har möblerat om 100 ggr känns det som jag blir aldrig riktigt nöjd men känns ganska bra nu men får väl se hur länge det känns så... Har satt upp hennes Tumme lampa som hon fick när vi flyttade hit av pappa & gun men har inte vetat vart vi ska ha den men nu är den iaf uppe...

Och hennes fina vägg ord som jag har beställt...

     

Just nu så sitter min lilla sessa i badkaret och har skit skoj.. Hon älskar verkligen att bada..

 

Hahahah pappa gjort tokig frilla med tuttis hår.... mammas gullunge...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Såå söt frilla hon har=)

2009-01-03 @ 17:21:58
URL: http://theoprinsen.blogg.se/
Postat av: Annie

Hihi! Lilla trollungen.

2009-01-03 @ 18:04:24
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Sandra Mölk

Håller med de andra, Tuwa är underbart söt. Sedan ville jag också säga att hon har ett riktigt fint rum. Kram!

2009-01-05 @ 21:24:02
Postat av: emelie

så fint rum hon har... :)

2009-07-05 @ 07:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0