Underbar dag

När jag/vi gick och la oss i natt så va jag lite nere i mina tankar, pga av det nedre ilägget.. Och jag hade sådan huvudvärk.. Jag kunde inte ens titta på Tv, men lika bra va det för jag somnade gansak omgående... Va såå trött...
Men vaknade vid 06.00 i morse att min lilla skrutt bebbe had vaknade och satt i sin säng i sitt egna rum och roppade.. Hon va nog fortfarande trött för Mogge gick och hämtade henne och la henne mellan oss i våran säng och hon somnade om igen.. Sååå skönt.. *ler* Vaknade igen vid 9.00... Ganska lagom känns det som idag. Men känns som ja va lika trött nu som ja va när jag gick och la mig.. Så ikväll blir det säng tidigt... Ska försöka med det iaf.. '*ler*



Drog upp persiennen och snön låg kvar.. Jippi.. Och n'r vi satt och åt frukust så ser jag solen komma krypmandes uppåt.. Ännu mera Jippi vilken underbar dag.. Men det är säkert svinkallt ute.. Brrrr.. Men men det blir iaf en lånng promenad senare antingen med Tuwis i pulkan eller i vagn får se vad klockan blir...
Men det är iallafall en riktigt fin vinterdag, precis så som vintern ska vara tycker ja!!! 




Idag fyller min faster Madde år, Grattis Grattis...



Annars händer det nog inget roligt idag tror ja..
Och imorrn är det måndag igen och Mogge ska jobba , vad ska Tuwa och jag hita på dåå..?? Nån som vill hitta på nått.. hör av er..



Ha en underbar vintersöndag..







/Fia

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kom till Thailand så kan vi bada ;)

2009-01-04 @ 13:17:27
Postat av: Sofia

MMM SKULLE VA NÅTT.. :)

2009-01-04 @ 13:59:35
URL: http://karleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0