Vilken snö dag..

Jag va så himla trött imorse och jag fick sova, blev väckt av min älskade dotter kl 11.20.. men skulle lika gärna kunna sova hur länge som helst.. Men det va en liten pippi som viskade i mitt öra att det va Massa snö och det fortdatte att snöa så då flög jag upp ur sängen med ett leende..
Så dagen har vart lugn vart en sväng till Tornby va ju tvungen att köpa ett par vantar..Har inga bra tjocka vantar men nu har ja ett par.. Skönt..
Sen vart det Maxi och sedan hem och slänga i sog lite mat och även lilla Tuwa skulle ha mat sen va det snön söm gällde... Men tyvärr så hann det ju nästan bli mörkt men det vart en sväng i spåret men Tuwis i pulkan men hom höll på att somna så då gick vi hem och bara bytte till vagnen och tog en rejäl promend.. Skönt men det vart kallt till slut.. Så då bar det av hemmåt och på med pyjamas och massa bus inomhus iaf...
Sen kl. 20.00 så är det körslaget som gäller...)

Så nu har ja en gnällig bebis mig som bara ropar efter mamma...

Men lite kort kommer iaf..


Igår efter badet, mogge gjort backslick på henne...

  
Busar med Shiva


Väntar på att pappa ska köra ut bilen från garaget


I bilen


Mogge klär sig varmt innan vi ska gå ut och leka i snön... *ler*




Sover såå gott i vagnen..




Ska leka lite med snuttan innan läggdax..

Ha en underbar lördags kväll...


Pössar från oss i Tallboda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0