Morrn

Godmorgon mina vänner.. :) Hoppas alla har sovit gott,,,

Tuwa somnade till slut igår men vaknade till när vi alla fick ett garvanfall här.. Hahaha

Jag och Mogge har legat på golvet på två tjocka madrasser inatt, mys... Ja satte själklart i tjocka täcket men Mogge skulle promt inte ha det utan skulle bara sova i påslakan Men imorse så fick ja på hälsning under mitt täcke.. En svin kall karl.. hihihi Så ja tror att han har lärt sig att inatt ska han ha tjockt täcke på sig..

Nu har vi ätit frukost och ska ta en kopp kaffe Mumma... Tuwa och morfar är ute och sparkar boll i det blöta gräset... Men Men är man på semster så ska mna va ute eller hur även vad det är för väder...
Finns inga dåliga väder bara dåliga kläder, eller hur.?? Ha Ha Ha Ha va ja lite roligt va,, Vuxenpoäng till mig...

Ha en toppen dag, antar att det är fint väder hemma i Linköping eller???



Tuwa utan för stugan nu på morgonen



På trappen in till stugan




Kommentarer
Postat av: Kina

Hej!

ja här hemma är det jättefint och varmt =)

Men sover ni på golvet? Skulle ni inte ha en egen stuga?

Jaja...hoppas ni får det bäst i vilket fall!

Ge Tuwa en kram från farmor.

2009-07-13 @ 13:45:10
Postat av: Anonym

Heeej! Ni verkar ha det jättemysigt! Skönt att komma hemmifrån lite. Här har det faktiskt varit jättefint väder idag men lagom till grill så började det regna. Haha så typiskt! hälsa, så hörs vi-kram

2009-07-13 @ 21:45:55
Postat av: Angelica

Sicken sötnos i sitt lilla regnställ! =)

2009-07-13 @ 23:23:49
URL: http://angelicablohm.blogg.se/
Postat av: Annie

Den kommentaren utan namn är från mej. Blir så trött när namnet faller bort-kram på er!

2009-07-14 @ 21:36:01
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0