Gott Nytt År!

Ja 2011 har verkligen gått fort kan ja lova, herre gud vad månaderna har sprungit iväg.. Men vilket år,, Ett helt magiskt och underbart år..
Det som har hänt iår är:
  • Full planering till vårt fantastiska bröllop, inbjudningarna gick ut i Januari.
  • Mars: Började ja jobba på 21:an på US, jag hade min helt fantastiska möhippa, tack tjejer!
  • 2 Maj började jag jobba på avd. 103 på US
  • 28 Maj Blir jag Fru Behrendtz och äntligen fick ja säga ja till min prins. Bröllopet blev det vackraste genom tiderna. Och Tack till ALLA som va med och förgyllde våran stora dag!
  • Augusti gifter sig våra bästa kompisar Annie & Freddy
  • September åker vi på en helt magisk Bröllops Resa och det gick till Kreta och Chania, Tuwis slutar med napp dag som natt.
  • November: Jag blir erbjuden ett FAST jobb på avd. 103.an och kirurgen och självklart tackar jag ja.
  • December blir VI hus sägare, och det känns helt underbart
Det har verkligen hänt saker detta år men allt är lyckat.. ett år som VI verkligen kommer minnas.. Det är vårt år!!!
Idag har ja arbetat och nu sitter ja här ny duschad och ska snart hoppa i kläderna och vi ska dra till våra bästa för att fira nyår.
Kvällen kommer gå i lugnets tecken, god mat, trevligt sällskap och massa bus..
Hoppas ni alla får en bra Nyårsafton och tar det lugnt..
Här kommer vårt år i bilder..:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0