Favvis

Glass: BJ´s samt GB krossad chocklad
Musik: Shirley Clamp, Sonja Aldén, Martin Stenmark, MJ
Färg: Turkos, vit, rosa, svart b.la
Film: ps i love you
Språk: Sveska!!
Länder:Har bara vart utomlands 1 gång och det va i Tunisien vem vet kanske i sommar(smekmånad)
Städer: Sthlm
Skolämne: Sjukvård
Mat: Inbakad fläskfileé och potisgratäng eller söndas stek
Sport: Hmmm janu, imellan åt Handboll, pga av att min blivande älskar´t
Såpa: Paradise Hotel,,, hahhaah.
Tv Program: Despret, Couger Town mm.
Efterrätt: Cheescake
Band: Ja ni
Idol: Mig sj, är så stolt över mig sj på sistone
Klädesplagg: Leggings, tunika
Affär: Gina, som alla andra!
Kex: Havrekakor me chocklad botten,kolakakor
Chips: Souercream & pepar
Läsk: Coca Cola
Drink: Orgasm..
Bil: Ferarri
Egenskap hos annan människa: Snäll


http://www.rixfm.com/events/event_img/211.jpg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0