Gifta 6 månader

idag har vi jobbat och slitit, imorrn är vi lediga iaf jag & tuwis och längtar tills att få sova.. så skönt..
När ja kom till dagis idag och hämtade sessan så satt hon och 4 andra tjejer och lekte frisör, så söta.. :D Men när hon såg mig så flög hon upp och ja fick sådan kram.. Mammas snutta!
När vi kom hem så somnade sessan rätt omg, men vaknade precis till så nu sitter hon här brevid mig och är trött..
Idag firar om man kan säga så jag & mogge att vi vart gifta i 6 månader, kan ni förstå hur fort det har gått.. detta halv år har bara rusat förbi..Önskar att vi kunde få göra om det varje halv år..
så det firar vi med en god tårta!! Mumma!
Nehe, nu ska vi mysa i soffan, hoppas ni alla får en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0