Jul

Snart är det ju 1 advent, och jag brukar va bland dom första som tar upp ljus stakar, stjärnor, julgardiner.. men i år vet ja inte vad det är med mig... Ja har inte någon jul känslsa.. Ingen lust eller sug att sätta upp jul sakerna..
Tog fram andvent ljusstaken igår men ja la undan den lika snabbt igen.. Det kändes för tidigt på nått sätt.. Känns tråkigt att ja inte har fått denna mys känsla ännu..
Ja älskar julen annars, men ja vet inte vad det är.. Kanske mycket runt om nu eller nått.. ja vet inte ., ja vill verkligen få fram den, kan ni hjälpa mig?
Men idag så beställde ja iaf nya julgardiner, dom ja hade förra året passar inte direkt tycker ja.. för mörka.. har ju gjort om lite i köket sedan förra året så blev nya... hihi men ja fick dom så billigt.. och köpte 2 passade löpare och en brödkorg i samma tyg.. till julafton som vi även detta år ska fira hemma här.. fast iår med Mogges mor, bror och syster och kanske min bror vi får se..
Men dessa gardiner blev det..
Nu ska vi se på jullotta på Liseberg, kanske får lite stämmning, hoppas!!

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag ser iallafall fram emot traditionellt julpyssel, pepparkakshus byggande och uppesittatkväll med er!! och massor.glögg ska.vi dricka.oxå;)



2011-11-24 @ 21:44:43
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0