Fredag kväll på 103:an

Ja nu har ja kommit hem från en c-tur på jobbet.. Den har vart händelserik..:) vi hade lite fredags mys, beställde mat från MonteCarlo och hade det trevligt:)efter det så skulle ja gå på toa och fastade med handen i handtaget och gjorde mig illa :( mindre skoj.. Det gjorde så enormt ont så det svullna lite, stråla smärta upp i pekfinger och handleden gjorde extremt ont i:/ men ja jobbade på tog längre tid med allt än tidigare men det gick.. Men fick en tid på röntgen för att utesluta skelett skada .. Och det va det inte som tur va.. Men en stukning troligt vis.. Har ont fortfarande, har den lindad just nu hoppas den värsta smärtan har lagt sig tills imorrn.. För imorrn ringer klockan 5.45 upp i hoppa....

Så måste nog försöka sova nu!!

Pöss på er

Tuwis i villa igår på bilderna :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan! Jag satt på google och sökte brudklänningar i spets och din blogg kom upp. Du hade lagt ut två brudklänningar var av den ena var i spets. Tyvärr stod det inte vilken sida du hittat den på och jag blev lite små kär i den. Du råkar inte komma ihåg från vilken sida du hittade den?



Jättefin blogg btw och helt underbara bröllopsbilder :)



Vore jätte tacksam för svar :)



Mvh/ Sandra

2011-10-15 @ 10:51:00
URL: http://sandranylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0