Sista semester helgen :(

Jaga då var denna semester slut:( måndag åter till vardagen:( inget roligt men liste skönt att få tillbaka rutiner...:) Veckan dom vart: Onsdags var vi hos BM och hela familjen var ju med... Vår bm är helt fantastiskt hon är så lyhörd, trevlig, omtänksam och hon bryr sig verkligen... En riktigt ängel! Hoppas att alla får en sådan underbar BM:) I torsdags så gjorde vi inte så mycket blev en slapp dag, bus utomhus, rensa lite i rabatterna i den mån jag klara av, mogge klippte gräs, jag damma inomhus... I fredags så var mogge och smyg jobba lite, jag och tuwis var på UL, det sista! Och en riktigt lättnad sessan växer nu äntligen som hon ska , ligger bra på kurvan nu:) skönt! Något vi såg eller hon som gjorde UL sa att hon har hår:) så mysigt! Fick även det bekräftat igen att sessan är foxerad och ligger så långt ner hon kan göra och ligger tryckt med näsan mot moderkakan... Få se när hon vill komma ut till oss.. Om det blir tidigare som dom tror eller hur det blir :/ bara hon ligger där inne september ut är vi glada:) Imorgon är det måndag och då ska vi till läkaren och prata oh planera förlossnigen.. Eftersom att jag har crohns och för att tuwis hjärtligs var väldigt låga då jag blev igångsatt pga det... Inget vi vill vara med om igen! Så min läkare tycker att vi ska ta en diskution om det! Så får se vad som bestämmes imorgon... I fredags var vi även i Vadstena på Diggiloo konsert, innan det börja så kom det en redig skur och när det precis börja så kom det lite igen sedan klarna det upp och det blev uppehåll resten av kvällen :) skönt! Showen var bra, Jessica Andersson är grym likaså Charlotte perelli, hon guide Whitney Houstons låt nått oerhört bra:) Tuwis somnade i mitt knä sista 20 min av showen..:) efter det så åkte vi hemmåt och sessan höll sig vaken hela vägen hem men somnade som en stock i sängen:) Igår lördag så sov vi aldelles för länge 11.40 stig klockan på när jag vakna då sov fortfarande mogge och tuwis så jag väckte som i panik nästan!! Så länge har vi aldrig sovit ;) hahahaha frukost vid 12.30, normalt? -nja inte speciellt!!! Men skönt var det och säkert välbehövligt för oss alla! Tuwis somnade ändå skapligt igår så hon behövde säkert sömn:) idag ställde vi dock klockan på 9.00 för att försöka komma i säng skapligt ikväll:) Idag är det städning vi håller på för fullt där efter handboll, OS final Sverige-Frankrike, spännande :) packa lite inför dagis start imorgon oxå, Nehe återgå till städning;) Ha en toppen söndag! Pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0