Långhelg framför mig..

Ska snart iväg och lämna snuttan på dagis, första gången denna vecka..:) skönt för henne och va hemma me, trodde hon saknat dagis men icke, började dagen med att säga att hon inte vill till dagis, vill va hemma med mamma:) gullungen.. Men imorrn är hon hemm med pappa:) och dom ska iväg på första knatte skutt:) det ser hon fram emot kan ja lova.. Dom ny gympaskorna vi köpte har hon nästan på sig hela tiden inne :) dom gillade hon:)

Jag har suttit hela fm och även gårdagens fm och försöka få tag på mag o tarm för att få svar på mina prover, men det är hopplöst.. Blir Såå arg.. Hade ju velat veta innan helgen hur dom ser ut..:( jäkla mottagning:(

Men men iaf har ja en jobb helg framför mig, känns lång nu tills måndag em, men det ska väl gå detta me..
Lördag är det iaf Mello att se fram emot:)

Nehe hopp in i dusch innan dagis dax..

Hoppas ni får en bra fredag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0