Ute dag

Idag har jag och Tuwis vart ute och busat i det härliga vädret:)
Vi tog snowracern och åkte Tallboda runt,,, lekte i dom flesta leksakerna härom kring :) efter några timmar ute dax att gå in och äta lite, gjorde vi god soppa:) mysigt och hur härligt va det inte och känna solens strålar mot ansiktet :) älskar't:)

Ang: gardinerna så har ja mig bestämmer mig för längderna i köket .. Men känner ja mig sj så kan ja ändra mig igen:)

Nu ser ja på Sofias änglar och som vanligt så rinner tårarna .. Såå sorgligt!

Imorrn ska ja o Tuwis åka och titta på ett nytt dagis.. Spännande:) hoppas att det är bra!:)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0