Måndag

Tror ni ja somnade om i morse? Inte :( vid 07.30 gick jag ut i soffan och la mig och kolla på tv ist, Tuwis vaknade ut och kröp ner hos mig vid 8.30:) mys då somnade jag till en timme medans hon kolla på bompa och sommarlov morgon:)

Nu sitter jag på altan skulle ha kört med trimmen ( vi lånar en av föreningen för vi inte har köpt en egen ännu) och andra gången nu att någon har tagit slut på tråden och inte sagt till föreningen så den går ju inte att använda :( va sur man blir... Måste köpa en egen snart går inte att ha det så här:( kul att kanterna är höga när gräset är nyklippt och snyggt:( inget skoj alls:(

Tuwis är ute och leker med grann tjejen och sp skoj och se dom, dom leker så otroligt bra tillsammans :) lika gammal och allt,, klockrent!:)

Sitter och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så ja kan hänga upp sängkläderna jag har bytt idag:) längtar tills ja får krypa ner i ren bäddad säng;)

Så nu hörde jag en liten melodi från tvättmaskinen :)ha en bra dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0