Godmorgon måndag

Måndag igen, vart har denna helg tagit vägen? Även att vi inte gjort nått speciellt i helgen så har den bara rusat iväg:( ingen skoj .. Helgen borde vara minst en dag till lr hur?

Igår var ju Tuwis på teater Pettson och Findus, och dom hade haft jätte kul och mysigt.. Och inget regn, ibland ska man ha tur :)
Tuwis älskar ju att gå på teater, konserter :) lycka för henne :)

Idag vaknade jag och Tuwis lite senare än vi skulle ha gjort, vaknade lagom till att OCAB kom och skulle installera ännu ett rör i fläkten, detta rör skulle läggas längre bort i köket för att hoppas på att det ska torka snabbare.. Så nu har vi två rör på golvet, jippi:) eller inte.. Men men det är som det är inget att göra åt tyvärr!
Men idag ska ja iaf sitta i telefon ett tag och ringa runt lite bl.a. till försäkringsbolagen som är inblandade i detta.
Under helgen har vi även läst på lite om detta med dolda fel i bostadsrätt och det finns. Nått som mäklaren sa att det inte finns, enligt henne så har man inte sågen försäkring mot "dolda fel" i en bostadsrätt :/ vi har rätten på vår sida och ska göra allt som står i vår så vi får rätt!

På tal om nått roligare: torsdag så är det 3D ultraljud:) längtar nått enormt! Ska bli kul och mys och se Lill sessan igen:) Tuwis ska följa med så det ska bli kul:)

Nehe ska se på lite greys nu innan dax att sätta sig med telefonen :)

Hoppas ni alla får en bra måndag:)

Korten nedan är Tuwis i magen då vi är på 3D ultraljud i v.23-24 :)



Kommentarer
Postat av: Emilie

Kul att du gillade den :) Jag börjar gilla den mer och mer faktiskt! Ha en bra dag.. Kram

2012-06-04 @ 11:09:14
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: evelina

Så häftigt! Jag ska också göra 3D ultra fast om 6 veckor, då är jag i v 28 :) längtar som tusan!

2012-06-10 @ 08:06:49
URL: http://evelinacharlotta.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0