Midsommar dans..

Midsommarafton igår, mysig dag. Tuwis va lyrisk.. Vi började dagen med mys frulle, sedan så bakade jag och Tuwis jordgubbstårtan som skulle med till midsommarfirandet! 
 
Tårtan vart riktigt smaskig, massa jordgubbar, lime curd och grädda. En riktig sommar tårta:)
Vi åkte och hämtade lille brud vid straxt innan 13 för att sedan bege oss mot Ekängen..
Vi åt traditionell midsommar lunch och seden knallade vi ner mot ekängsbadet där midsommarstången restes ochjag, Tuwis och Gun dansade runt... Efter den dansen blev det fika innan hemgång och femkamp:)
 
På kvällen så grillade vi, mumma och sedan självklart så såg vi fotbollen innan vi åkte hemmåt.. 
 
 
En bra och lugnt midsommarafton. :)
 
Idag lördag fast det kännssom söndag:) skönt och umgås med min man en dag till :) lycka ! Får se vad morgondagen har att erbjuda:)
Idag har vi städat samt så har pappa Hjälp oss med bilen... Tusen tack ! 
Just nu sitter vi i soffan och ser på fotbollen... 
Nehe ännu hartyvärr blogg.se ej löst detta med appen så fortfarande inga bilder :( 
Hoppas dom löser det snart då kommer en bildbomb det lovar jag :)
 
Ha en mysig lördag ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0